Radio- og tv-nævnet har afgjort, at en Ringsted-baseret tv-station drevet af eksiliranere skal indstille programvirksomheden, da den fremmer terror. Der er tale om en tv-station drevet af Ahwazna Fond…

Læs mere hos SN.DK »